Google preporuka

petak, 4. listopada 2013.

Kvalitetna škola

U SAD već djeluje nekoliko osnovnih i srednjih škola bez prisile i neuspjeha poznatih pod nazivom KVALITETNE ŠKOLE.

Vaspitno - obrazovni rad u kvalitetnoj školi znatno je različit od rada u uobičajenoj ili tradicionalnoj školi. U tradicionalnoj školi dominira autokratsko, "šefovsko", upravljanje nastavno - vaspitnim i drugim aktivnostima. RAda se često odvija uz prisilu.

Vaspitno - obrazovni rad u kvalitetnoj školi zasnovan je na teoriji kontrole i na realitetnoj pedagogiji. Prema teoriji kontrole u djelovanju uvijek se "ravnamo prema onome što u određenom trenutku želimo".

U kvalitetnoj školi rade uspješni voditelji. Oni se nikada ne služe prisilom, već pokušavaju da učenicima pruže informacije koje će ih navesti da učine ono što im se poželi, jer je to jednako korisno i za njih i za voditelje.

Osnovna postavka kontrole je da se sva ljudska bića rađaju sa pet osnovnih genetskih potreba:
  • PREŽIVLJAVANJE
  • LJUBAV
  • MOĆ
  • ZABAVA
  • SLOBODA

Realitetna tragedija je teorijska osnova rada u kvalitetnoj školi sa učenicima koji nemaju uspjeha u učenju i koji imaju različite smetnje i probleme u razvoju. To je postupak koji se temelji na shvatanju da pojedinci koji duže vrijeme ne uspjevaju da zadovolje svoje osnovne potrebe treba pomoći  ohrabrujući ga na aktivnosti kojima će prevladati postojeće smetnje da pada u depresiju.



Nema komentara:

Objavi komentar

Preporučena Google reklama

Popularni postovi