Prema složenosti odabranih problema i kompleksnosti predmeta izučavanja, motodološkoj utemeljenosti problema i kompleksnosti predmeta izučavanja, metodološkoj utemeljenosti istraživanja, u okviru školske pedagogije razlikujemo:
- FUNDAMENTALNA (bazična, teorijska) istraživanja
- RAZVOJNA (plansko - strategijska) istraživanja
- OPERATIVNA (akciona, primjenjena) istraživanja
Prema vremenu trajanja proučavanje pojave u školskoja pedagogiji razlikujemo:
- longitudinalna pedagoška istraživanja
- transverzalna pedagoška istraživanja
Školsko - pedagoško istraživanje prolazi kroz četiri povezane globalne etape:
- izbor problema
- izrada projekta
- prikupljanje podataka
- analiza i interpretacija podataka
U okviru školske pedagogije primjenjuju se sljedeće istraživačke metode:
- teorijske pedagoške analize i sinteze
- istraživačke
- komparativne
- servej - istraživačke
- analitičko - deskriptivne
- eksperimentalne
Nema komentara:
Objavi komentar